niedziela, 1 września 2013

Hello September, Goodbye Summer

Kochani, jak spędziliście ostatni  weekend lata
Ja wraz z Boryskiem udałam się w piątek do moich rodziców.Dziadkowie co 2 tydzień wcielają się w role rodziców brzdąca a ja mam chwile dla siebie i dla mojego narzeczonego. W ten weekend świętowałam urodziny jednej z swoich przyjaciółek, a wraz z  urodzinami jej zajście w ciąże. Podobno polskie przesady mówią aby nie gratulować dopóki maleństwo nie pojawi się na świecie.. ale jak nie cieszyć się szczęściem drugiej bliskiej Ci osobie ? Trzeba dawać radość i uśmiech innym ...:)















BORYS
KOSZULKA -HM
 SPODNIE- HM

CZAPKA- KAPPahl 

 BUTY - HM
KAROLINA
SPODENKI- HOLLISTER
KOSZULKA - HM
MARYNARKA -HM
OKULARY- HM
BUTY- ZARA
                                 
        TOREBKA - PULL & BEAR

       ZEGAREK -MICHAEL KORS

NASZYJNIK - PROMOD 
Zdjęcia wykonała -Dominika Wilk


Zobacz stylizację w - MODNAPOLKA.pl

14 komentarzy:

  1. jejku przecudownie wyglądacie ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. super, dodaję do obserwowanych !!


    http://leneshelley.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Malutki ma świetną czapkę...fajny z Was duet :)

    www.stylishsideoflife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Thank you so much for the follow.
    Follow you back on bloglovin and gfc,too.
    Do you also follow me on gfc?
    Lovely greets

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo dziękuje za wizytę u mnie i pozostawienie śladu i to na dodatek tak miłego. Zapraszam wpadaj często, pozdrawiam :)
    MIKA

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. napewno będzimy :) pozdrawiamy :)

      Usuń